14 Ocak 2007 Pazar



Kadir başkan dürüst ve hilesiz bal tüketiminin sağlanması amacı ile Gebze de kurmuş olduğu bal üreticileri birliği ile üreticinin katkısız ve doğal balının tüketiciye sunumunu kolaylaştırmak amacı ile çalışmalar yaptıklarını ve insanlara yol gösterici olmak için ne tür çalışmalar yapmayı planladıklarını aktarırken. Yalçın Sezer ve Murat Çakır da yapılacak olan çalışmalarda kendilerine sonsuz güvenlerinin olduğunu ve her zaman destekleyici olacaklarını bildirdiler. Her türlü etkinliklere büyük önem verdiklerini belirten Kadir başkan arıcıların eğitim sorununun giderilmesinin çok büyük önem taşıdığını söyledi. Halen arıcıların ana arı değişiminin önemini kavrayamadıklarını ve bununla ilgili bir çalışma yapmadıklarını, verimli çalışmalarla ve eğitim sorununun giderilmesi ile ürünlerini çoğaltacak olan üreticinin fazla elde ettiği ürünle pazarda söz sahibi olabileceğini, yapılacak çalışmalar ile bal fiyatının yüksek tutulmasının sahte bal üreticilerinin iştahını kabarttığını ve sahta bal üretimini artırarak doğal bal üreticilerinin mağdur kaldıklarından söz etti.
Yapılacak olan eğitim çalışmalarının ilkini 19 0cak 2007 Cuma günü akşamı Gebze Bürokratlarına yapacak olan Yalçın Sezer 20 ocak cumartesi günüde diğer konuşmacılar ile birlikte arıcılara bir seminer verecek. Tüm arıcılar davetlidir.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Kimin sahte kimin iyi bal ürettiğini nasıl anlayacağız hepiniz birşeyler yazıyorsunuz,kim doğru kim eğri allah bilir. En iyisi yememek.

Adsız dedi ki...

arkadaşım yememek cözüm değil etrafında güvenebileceğin bi arıcı mutlaka vardır ondan al bulamassan sende aramıza katıl arıcı olarak saygılarımla

Adsız dedi ki...

tanıdık diye aldığım balı tahlile gönderdim şeker çıktı birde 90 lira tahlil parası verdim nasıl inanayım be kardeş

Adsız dedi ki...

hocam gel sende arıcı ol madem cevrende gercek dürüst arıcı yok mükemmel potansiyel var demektirbal satmak için sende aramıza katıl

Adsız dedi ki...

yeteri kadar arıcı var bir ben eksiğim bende gelirsem tamamı olur acaba

Adsız dedi ki...

bana dürüst arıcıyı tarıf etmeni istiyorum dürüstlük nedir sence acaba.

Adsız dedi ki...

selam
benim dürüst arıcıdan kastım işi doğru sözü doğru insan benimde arıcılığa başlama hikayem sizinkine benziyor sözlerimi yanlış anladınız zannedersem ben dalga gecmek için yazmadım pekcok arıcı tanıdım bunların içinde gercekten yaptığı işi bilen araştıran yeniliklere acık ve en önemlisi gercek bal üreten bu balda kalıntı bırakacak kimyasal ve antibiotik kullanmadan doğal yöntemler kullanan arıcılarımızda pekcok ama malesef kendilerini ön plana cıkaramıyorlar buyüzden bal üretici birlikleri kuruluyor üretilen balların kalitesi mutlaka değişecek tüketicide gercek bal yiyecek saygılarımla

Adsız dedi ki...

dürüslük kimsnin tekelinde olmadığını iyi biliyorum kim durus kim değil onu biz bilemeyiz.Güzel cevabinize teşekkürler.