1 Eylül 2007 Cumartesi

İSTANBULDAYIM

PEK KIYMETLİ OKUYUCULARIM

Memleketim Kastamonu İli Bozkurt ilçesinden geldim İstanbula. Bu yıl seçim dönemi ve yaz aylarında meşguliyetlerimizin fazlalığından dolayı sizlerden uzun bir zaman süresince ayrı kalmak zorunda kaldım.

Sizlerden gelen mailler, telefonlar , birşeymi oldu sohbetleri beni bir taraftan ilgileinizden dolayı şımartırken diğer yandan da ayrı kaldığımız için üzülmeme sebebiyet verdi.

Günler aktı gitti ve sizlerle artık tekrar buluştum. Başınızdan geçen olağan yada olağan üstü olayları paylaştığınız, sorduğunuz ve bu bilgileri bizlerle paylaştığınız için bende sizlere teşekkür ediyorum. İleri düşüncelere sahip bir arıcı abinin ya çevremdeki arıcılara alay ederler diye sorularımı soramıyorum siz ne dersiniz diye akıl danışması beni çok şaşırtmıştı. Bilmeyip bilenlerden gibi davranmak, bilipde bilmiyormuş gibi bilgisini saklayanlardan olmamalı.

Bazen sürekli görüştüğümüz abilerimizle şu görüşü onayladık. Herhangi bir işte bilgili olmak değil. Bilgiyi kullanabilmek önemli bir özellik. Bal alımı hocalarımıza göre en kıt mevsimlerde bile yapılabilecek bir durum arz ederken,bilgi doğrultusunda yorulmadan iş yapmak ve başarılı olmak da mümkün.

Artık sizlerle gene her gün beraber olacağım. Her gün beraber olmaya çalışacağım. soru ve sorunlarınıza yardımcı olabilmek bana mutluluk veriyor.

Umarım kış aylarında sizlere daha mükemmel bir site kurmak için site kurma kursuna yada çalışmalarına fırsat bulabilirim.

Kendinize çok iyi bakın.

Yalçın SEZER
Uzman Biyolog
İstanbul Bal Üreticileri Birliği
Yönetim Kurulu Başkanı
yalcinsezer@msn.com

www.teknikaricilik.com

Hiç yorum yok: