31 Ocak 2008 Perşembe

GEÇEN PAZAR GÜNÜ AKŞAM YENİDOĞANDA AÇILAN ARICILIK KURSUNDA İDİK.

İstanbul Yenidoğanda açılan arıcılık kursunu ziyarete gittik. Yeni dostlar edindik ve eski arkadaşlar ile bir araya geldik. Çok olumlu izlenimlerde bulunduk. Arıcılığa gönül verenlerin bir arada bulunduğu olumsuzlukların ortadan kaldırılarak geleceğe umutla bakan arkadaşların bir arada olduklarını tesbit ettik.
Çok fazla arısı olandan az miktarda olana, hiç arılı kovanı olmayandan bir iki adet olana kadar ilgili meraklı bir çok kursiyer vardı. Bilgisini paylaşabilen, paylaşırken karşısındakini kırmak istemeyen, yanlış anlaşılırım diye çekinen arıcı arkadaşlarımız bir birlerini kırmamaya özel itina gösteriyorlardı.

Kurs merkezini kursiyerlere tahsis eden İsmail beyi tebrik ediyor ve arkadaşlarınada yardımlarından ve ilgili davranışlarından dolayı kutluyorum. Kerim hocamızın kıymetini bildiklerini görüyor ve herbirini ayrı ayrı takdir ediyorum.
Bende Kurs merkezinde hem İstanbul Bal Üreticileri Birliği Yönetim Kurulu Bşkanı olarak yapılan çalışmalardan bahsettim. Hemde Uzman Biyolog kariyerim ile memleketimizdeki bitkisel zenginliklerden, arıların ve bitkilerin birbiri ile olan ilişkisinden hemde ilkbahardaki arıcılık çalışmalarından bahsettim
Sağosunlar misafir olarak bize izzeti ikramda bulundular. Sobanın yanına oturttular. Özlemişim soba sıcaklığını. Eskiden bizim evdede vardı ne güzel soba sıcağı kaoriferli evlerde artık o eski tadı alamıyoruz. Hepsinin ayrı bir tadı var. Yakında bulunan bir arılığı hemen ziyarete gittik arada. Molada verilen çay ve meyveler yenirken son görüntüleride paylaştık arkadaşlar ile. Hazırladığım sunumla birlikte Dr.Ali Korkamzın hediye ettiği cd lerden de arkadaşlara birer tane bastırmıştım. Onları hediye ettim. Bizim arkadaşlarla toplandığımız çay ocağına da davet etmeyi unutmadım.
Paylaşımlar önemli, zaman ayırmak, sorunlara yardımcı olmaya çalışmak, her birinin ayrı bir tadı ve hazzı var.

Emeğinizin değerini, anlayıp size verebilenlerle paylaşmanız dileği ile.

1 yorum:

PINARHİSARLI ARICI dedi ki...

bu ne suret be kardeşim sen oturmak bilmezmisin,çalış çalış calışmak iyiymiş ama bence sen bal üreticiler merkez birlik başkanlıgına yakışıyorsun ve seni orada görmek istiyoruz
iyi çalışmalar