19 Ocak 2008 Cumartesi

GELECEĞİMİZİN PARLAYAN YILDIZLARI GENÇLERİMİZ.

Ekoloji Fuarı gezimiz sırasında bir standda öğrencilerin doğal ürünler ile ilgili stand görevlisine sordukları sorular ilgimi çekti. Gençlerin fuarların amaçları doğrultusunda sorular sorup cevaplarını yetkili ağızlardan almaları en güzel eğitim sürecini oluşturur. Öğretmenlerini ve gayretli çalışmalarını kutluyorum.

Furkan ve Hüseyin adlı öğrencilerin özel gayretleri ile bu haberin oluştuğunu belirtmek istiyrum. Geleceğimizi emanet edeceğimiz gençlerin sağlıklı ve bilinçli yetişmeleri beni bir eğitimci olarak çok memnun etti.



Samsun İl Tarım Müdürlüğü Şube Müdürlerinden Dr Ali Korkmaz beyefendi Fuar alanında gençlere arı ve bal konularında bilgi aktarımı gerçekleştirirken.
İlkokula giderken öğretmenimizin bizi bir gün PTT ye götürmesi orada telefon açmayı öğretmesi, telgraf çekmeyi ve mektup atmayı ayrı ayrı uygulamalı göstermesi hiç aklımdan çıkmaz. Bu salonda ki eğitim faaliyetlerinin, sektörümüzün en büyük sorunularından biri olan tüketici bilinçlenmesinin gerçekleşmesi için çaba sarf eden arı doktoru Ali beyi gayretli çalışmalarından dolayı tebrik ediyorum.

Hiç yorum yok: