21 Mayıs 2008 Çarşamba

GECENİN BEREKETİ

Gece arılığa bazı malzemeler getirmek üzere gittiğimde acaba bu gün oğul çıkmışmıdır diye etrafı gezdim o da ne bizim eski kovanların üzerinde bir oğul.
Bu gece sürprizini ebedileştirmek için hepimiz sıraya girdik ve hatıra fotografı çektirdik.
Gülhanım ve Mesut abi benim yardımcılarım. Kendileri benim işlerimi oldukça hafiflettiler. İşler çoğalınca yardımcılarınızın olması şart.
Bu resimler bir gün hatıra olacak ve belkide yerimizden kalkamadığımız yaşlandığımız günlerde dostlara güven veren düşmanları çatlatan günlerin hatıralarını yad edeceğiz.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yalçın bey daha önce ki yazı ve resimleriniz güzeldi 21 mayıs resimlerinizde çok güzel.Ben mesut
abi ve gülhanım yengeyi görmek o
ortamda görmek istiyordum.Bulundukları ortamdan memnun olduklarını görüyorum sevindim.Arıcılığa bilimsel ve ekonomik yönden radikal bir çerçevede baktığınızı görüyorum.İnşaallah bizlerde bu imkan ve kapasiteye kavuşuruz.