28 Eylül 2009 Pazartesi

MUĞLA ARI YETİŞTİRİCİLERİ VE BAŞKANLARI ZİYA BEYİN ANLAMLI DAVRANIŞLARI

Muğla ilimiz sınırları içerisinde arı yüklü bir tırın uçuruma düştüğünü az önce haberlerde izledim. Tüylerim diken diken izlediğim görüntüleri izlerken sanki olayın sahibi olarak kendimi görür gibi oldum. Gece yolculukları ve bu sırada yorgunluk hepimizce malumdur. Hepimizin başına gelebilecek olan olan arı nakli kazalarının arıcı arkadaşlardan uzak olması temennisi ile.
Muğla ili arıcılarının ve başkanlarının olay yerinde anlamlı davranışları ise üzücü olayın sonucunda yapılabilecek en doğru hareketti. İvedilikle kendilerine görev sayan ve yardımda bulunan arkadaşları tebrik ediyor. Başkan Ziya beyin çalışmalarında sonsuz başarılar diliyorum.
Yalçın SEZER

1 yorum:

YALÇIN ARICILIK BAL TİCARETİ dedi ki...

evet yalçın bey bende katılıyorum büyük geçmiş olsun.ben çanakkale den biga arıcılar dernek başkanı ahmet yalçın çalışmalarınızda başarılar dilerim.