15 Mart 2006 Çarşamba

DUYURU


Sitemizde her gün mevsimine uygun resimlerle süslü bir yazı yazmaya gayret ediyorum.
Yapıcı eleştrilerinizi bekliyor ve sorularınıza elimden geldiği kadar yardımcı olmak istiyorum.
Memleketimize yapılan hizmeti ibadet sayıyorum.
İlginize teşekkür ediyor bereketli bir yıl diliyorum.
Yalçın SEZER
yalcinsezer@msn.com

İstanbul arı yetiştiricileri birliği yeni yönetimine kavuşmak üzere.
Tanışma toplantısının ardından iki hafta sonra 26 Mart pazar günü yapılacak yeni yönetim kurulu seçiminde adaylar ve listeleri oluşturuluyor. Kim başkan olursa olsun birlik üyelerinin başkanı olacağı için herkese yeni oluşacak yönetimin hayırlı olmasını temenni ediyorum.
Tanışma toplantısında söz alan Yalçın SEZER toptancı firmaların söz aldığını ve ana amaçlarının para kazanmak olduğunu söylediklerini, sivil toplum örgütü olan birliğin iyi temsil edilebilmesi için verimli bir ana arı gibi hep beraber oluşturulabileceğini , verimli yönetimin pazar sorunu dahil her konuda başarılı olabileceğini belirtti.
Aday olmadığını fakat akademisyenlik bilgisi ile tüm arıcılara yardımcı olmak istediğini belirten Yalçın SEZER yeni yönetim kurulu içinde görev almak istediğini söyledi.

Hiç yorum yok: