12 Ekim 2007 Cuma

BAL ÜRETİCİ BİRLİKLERİNE MÜJDE


Bayramlaşma nedeni ile Pınarhisar Bal Üreticileri Birliği başkanı Ali bey ile yaptığım görüşmede Bal Birliklerinin haklarını almaya başladıklarının müjdeli haberini aldım.


Başbakanlığa Pınarhisarlı Bal üreticilerini temsilen Ali beyin ve yönetim kurulu arkadaşlarının yazmış oldukları yazı neticesinde gelen cevaba ilşkin olarak, bundan böyle arı yetiştirici birliklerinin bal ve ana arı desteklemelerini üyelerine alıp verme yetkisi bundan böyle Bal Üreticileri Birlikleri aracılığı ile de verilebilecek. Konu ile ilgili problem yaşayan Bal Üreticileri Birliği üyeleri var ise Pınarhisar Bal Üreticileri birliğini emsal gösterip yanlış yapılan evrakların düzenlemesini ve Bal Üreticileri Birliği Üyelerinin de bu haklardan yararlanma yetkisinin olduğu konusunda haberi olmayanlara bu bilgiyi aktarmalarını diliyorum.


İşte çalışma şevki bu, gayretli çalışmalarının ürününü alan Ali beyi ve yönetim kurulu arkadaşlarını tekrar tekrar selamlıyor başarılarının daim olmasını ve yol gösterici ışıklarını bal üreticilerinin yolunu aydınlatmak için kullanmalarına devam etmelerini diliyorum.


1 yorum:

Adsız dedi ki...

mardin balüretici birlk bşkani şevketbedırhan oğlu ali tebrkler ve herzeman yanındeyız tl 05305617143