12 Ekim 2007 Cuma

HERKESİ EYLEME DAVET EDİYORUM


Harekete geçme zamanı. Oturduğumuz yerden ahkam kesmek, şu yapılsın bu yapılsın demek hiç kimseye bişey kazandırmıyor. Kendi zamanımızı öldürüyoruz sadece. Tema vakfı çalışmalarına katıldığım bir dönemde İstanbul Valisi toplantıda öğretmenlere ve öğrencilere özel bir isteğini dile getirdi. Eyleme geçin dedi. Yok Çöl oluyoruz Yok erozyonla topraklar gidiyor kimse sizi dinlemez bir kulağında girer diğerinden çıkar, Göze dokunur iş şart dedi. Bede sizden şimdi eylem istiyorum arkadaşlar.Ne yapıcaz pankartmı açıcaz diyecekseniz belki olabilir ama şimdilik yazı yazalım diyorum. Nasılmı zaten her zaman yaptığınız iş. Fakat biraz makamı değişik olacak. Gerekiyorsa valiliğe, jandarmaya , ilçe tarımlara il tarımlara , bakanlıklara, cumhurbaşkanına, başbakana, orman bakanlığına,özel idarelere, çeşitli kurumlara. Biz İstanbul Bal Üreticileri Birliği Olarak Üyelerimizle birlikte oturduk ağaç dikmek için Tema vakfına, Ana arı yetiştiriciliği belgesi almak için bakanlığa ve il tarım müdürlüklerine, Arıcılık kursları için Mİlli eğitim ve halk eğitim müdürlüklerine yazılar yazdık. Şİmdi sizleri duyar gibiyim. Yazdında ne oldu. Yapalım edelim demek değil yapmak önemli, yazıyı yazınca işler resmi oluyor söz havada yazı masada oluyor ve cevaba yazı geliyor yok ben size bu kursu vermem, yok size ağaaç diktirmem diyenleri göremezsiniz. Çalışmaya eyleme davet ediyorum sizleri. Dilekçe ve çeşitli kurumlara yazı örnekleri ile siteden çalışmalara hep birlikte katılalım. İlk örneği vermek istiyorum. İL TARIM MÜDÜRLÜĞÜNE ANKARA Ana arının arıcılıktaki önemi malumunuz. Bu anlamda hem verim artırmak, hem kendimi geliştirmak için ana arı yetiştiricliği kursu açılmasını istiyorum. Gereğini bilgilerinize arz ederim. İstanbul Bal Üreticileri Birliği olarak her türlü yardıma hazır olduğumuzu bildirir yazıyı bakanlığa ve il tarım müdürlüğüne biz yazmış bulunmaktayız. Sizlerinde eylem desteği ile birlikte belkide arkadaşımız ve Türkiyenin gururu Devrim Oskay hocamızla bu kursu yapmamız söz konusu olacaktır. Unutmayın ağlamayan çocuğa meme vermiyorlar. Çalışma yapanlarıda baltalamak marifet olmuş. Eyleme geçelim hep birlikte ve yapılan çalışmaya hepimiz ortak olalım. Bu yaptı şu yaptı olmasın. Biz yapmış olalım. Çalışmayan kurumları çalıştıralım. Çitçimizin yüzünü güldürelim. Gençlerimize çocuklarımıza sağlık arıcılarımıza bilgiler sunalım. Alternatif dilekçe örneklerinizi bekliyorum. Çalışmalarınızda başarılar diler bayramınızın mübarek olmasını temenni ederim.



Hoşçakalın Yalçın SEZER http://www.teknikaricilik.com/ www.yalcinsezer@msn.com

Hiç yorum yok: