12 Kasım 2007 Pazartesi

PROF.DR. MUHSİN DOĞAROĞLUNU ZİYARET.

Devrim ile gece görüştük yarın Tekirdağa hocaya gidelimmi dedik? Kararlaştırdık ve sabah Taksimde buluştuk ardından ver elini Tekirdağ. Hocamızla uzun bir sohbet, yemek, kahve ama yediğimiz içtiğimiz bizde kalsın ne sohbet ne sohbet. Ne büyük bir haz ve keyif alıyor insan bu sohbetten bir bilseniz. Herkes aynı dilden konuşuyor. Arı dili. Bu arı dili başka bir dil. Arılıktaki dilden de değil. Tıp doktorları konuşur duymuşsunuzdur. 20 miligram oksitosin ver. Tonusu minimal. Lateralden kuvvetli inkizyon. Dorsal ve ventralden şok. Periferal ankestrol. Bu tür tıp dili gibi bizde arı dilinden konuştuk. Tabi aynı dili konuşup anlayıncada büyük keyif aldık. Hocamız belkide dünyada gördüğüm en mükemmel arıcılardan biri. Masa başı arıcısı değil. Arazi insanı. Bir o kadarda bilgili ve başarılı. İnsancıllığı alçakgönüllülüğü cabası. İnternet aleminden sorumlu başkanımız Murat Çakır abimize selamlarını iletti. Murat abide sabah bizi aramasınmı. Herkes Devrimi arıyor haberin varmı diye. Ben kaçırdım Devrimi Tekirdağa dedim.
Resmi yakalayamadım aslında Devrim hocasının ellerini nasıl öpüyor idi bir bilseniz. Yıllardır birbirini görmeyen bu baba oğul misali poz verenler hocası ile Devrim. Şimdi daha iyi anlıyorum Devrime bu olgun havanın kimden geçtiğini. Üzüm üzüme baka baka kararır. Öğrenciside hocasına baka baka olgunlaşıyor demek.
Islah, Kovanlar, Varova, Benim masanın üzerindeki kestane balı konuşmanın konularından bir kaçı.
Hocamız belkide bu ülkede emeğinin karşılığını alamayan binlerce profesörden biri. Onlar elleri öpülesi büyüklerimiz.
Ne büyük bir mutluluk benim için bu ülkedeki arı profesörlerinden birinin yanında oturmak ve aynı havayı teneffüs etmek. Hocamızın benim ürettiğim kestane balını beğenmesi benim için dahada önemli.
Hocamız ile ve Devrimle sohbet inanmazsınız belki ama sabahtan akşama kadar sürdü. Hava kararmıştı birbirimizden ayrıldığımızda ve oradanda Kırklareline doğru harekete geçtim. Aslında Pınarhisara gidecektim ama zamanım çok azaldı bundan dolayı orası için özel bir gün ayırmak istiyorum . Pınarhisar Bal Üreticileri Birliği Başkanı Ali beye sözüm var. Oradaki üreticiler ile mutlaka bir görüşme ve toplantı seminer benzeri bir çalışma yapacağız. Bu birlik ve beraberliğimiz için çok önemli.

2 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

hepsi yetimiş ve işinin uzmanı olan hocalarımıza saygılar sunuyor işlerinde mesleki kariyerlerinde üstün başarılar temenni ediyorum

muratakın dedi ki...

Say�n ya�n Sezer:
Say�n Devrim Oskay Tekirda�a gelmeyecekti demekki gelmi�.haberimiz olmad�.
resimlerin baz�lar�n�n alt�na a�klama yaz�s� yazabilirmisiniz.
iyi g�nler.