21 Eylül 2007 Cuma

BANKA YANLIŞI ANLADI

Baktım kredi sorunu çözülemiyor, müdüre bu ne demek diye sorduk. Öğrenir geri dönerim dedi tabi ne gelen var ne giden. Bir gün geçti. İfademiz şu idi. Sizi atlamak istemiyoruz bakanlığa ve bankanız genel müdürlüğüne çıkacağız. Haber alamayınca bölge müdürü ile başladım işe. Tabiki iletişim üst düzeyde daha bir farklı oldu nedense. Gerekli telefon görüşmeleri neticesinde banka memuru arkadaşın rahatsızlığı olduğu ortaya çıktı. Ruh halindeki gerginlikten kaynaklanan nedenden ötürü belki bizim sorgulamayan, azarlandığında utanan ve hakkını arama çabası içine girmeyen sindirilmiş vatandaşımız gibi geri çekileceğimizi düşündüler.

Sonuç olarak biz bölge müdüründen sonra bankaya gittik ve özür alacağımızıda aldıktan sonra bilgiler netleşti. Dostlukarın bazen böyle taşkınlıklarla kurulacağı söylendi ama yinede gereksiz bir süreçti. Ülkemizin geri kalmışlığının göstergesi sadece üreticinin eğitim seviyesi ile değil her alandaki eğitim seviyesinin düşüklüğünden kaynaklandığını görüyoruz.

Şimdi bende oğul verdim. Bir arıcı arkadaşı daha memlekete uğurluyorum. Balık yemeyi değil balık tutmasını öğrettiğim için çok memnunum.

Sizlerde emin olduğunuz konularda sonuna kadar mücadele etmekten çekinmeyin hak verilmez alınır sözleri ne kadarda doğruymuş bunları yaşayarak öğreniyoruz. Üzerimizdeki ölü topraklarını atma zamanı geldide geçiyor bile. Uyanma vakti geldi.

Hiç yorum yok: